How to download Mine Sweeper 1.0.0 mod apk for laptop - APK Mongo

How to download Mine Sweeper 1.0.0 mod apk for laptop



Mine Sweeper.apk 1.0.0
Name: Mine Sweeper.apk
ID: com.vila.minesweeper
Version: 1.0.0
Size: 1.8 Mb



Mine Sweeper Screenshots

How to download Mine Sweeper 1.0.0 apk for pc
How to install Mine Sweeper lastet apk for android
How to mod Mine Sweeper 1.0.0 unlimited apk for android

How to setup Mine Sweeper apk for android

- For Android 4.0 or higher:
Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.

Mine Sweeper Description

Minesweeper classic game on PC. Now can play on Android phone.
-----------------------
Minesweeper is an intellectual game simple but no less interesting! Your mission is to find and guess only mine in the cell placement. Game Minesweeper intellectual sweep for everyone.

What's new in Mine Sweeper 1.0.0


Mine Sweeper | 1 Reviewers | | Rating: 5

Download Mine Sweeper 1.0.0 APK



Search terms:
How to download Mine Sweeper 1.0.0 unlimited apk for android
How to use Mine Sweeper unlimited apk
How to mod Mine Sweeper 1.0.0 apk
How to get Mine Sweeper mod apk