How to mod 오 나의 셰프님 1.05 unlimited apk for android - APK Mongo

How to mod 오 나의 셰프님 1.05 unlimited apk for android



오 나의 셰프님.apk 1.05
Name: 오 나의 셰프님.apk
ID: com.ftg.chef
Version: 1.05
Size: 48 Mb



오 나의 셰프님 Screenshots

How to mod 오 나의 셰프님 patch 1.05 apk for android
How to install 오 나의 셰프님 1.05 mod apk for pc
How to get 오 나의 셰프님 1.05 mod apk for bluestacks

How to install 오 나의 셰프님 apk for android

- For Android 4.0 or higher:
Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.

오 나의 셰프님 Details

오 나의 셰프님
셰프 아버님의 경영 악화로 비롯된 주인공의 레스토랑 취업!
그런데 이 레스토랑 결코 평범하지 않다.

훈훈한 셰프들이 근무하기 때문이다.
펀타의 신작 오 나의 셰프님 등장 인물을 소개합니다.
신원현
천재셰프 차가운 요섹남
백현승
디지트처럼 달콤한 훈남 파티시에
강재의
지적이고 따뜻한 멘토 셰프
김하율
샐러드처럼 상큼한 미소년 셰프
본 게임의 사운드 중 일부는 ecnovation 개발자 지원을 통해 제작 되었습니다.
감사합니다.
----
개발자 연락처 :
연락처: 070-5101-7970
주소: 서울특별시 마포구 매봉산로 18 , 604
사업자등록번호 :105-88-01447
통신판매업 신고번호 : 제 2014-서울마포-1602호
통신판매업 신고기관 : 서울마포구청

What's new in 오 나의 셰프님 1.05


오 나의 셰프님 | 545 Reviewers | | Rating: 4.2

Download 오 나의 셰프님 1.05 APK



Search terms:
How to get 오 나의 셰프님 1.05 mod apk for laptop
How to use 오 나의 셰프님 unlimited apk
How to mod 오 나의 셰프님 1.05 apk
How to get 오 나의 셰프님 lastet apk